DOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI BERDUA....

Daisypath Anniversary tickers

my sweet prince :)

CafeMom Tickers

Wednesday, March 31, 2010

Hujung minggu yang padat ber "luvly" dengan orang yang tersayang + termahal dalm world
-PART 1-

Ahaksss enrty ni da lama nak publish dalam blog tapi mcm takde time.....
Al maklum la ruma ai tak de internet..
nak masuk broadband husband tak kasik cuz dia takut bini dia nie asyik mengadap benda tu jer…. Hehehehe
Tapi tak salah pown kan ,...keja ruma tetap beres tau...
tak pe long time lagi untuk pujuk dia jadi banyak kan bersabrrrrrr yek Pn Syazana
Hokey akak’s nak story kat kamu semua nie hujung minggu yang padat giler ….(yo sangat la tu…)
Hari sabtu aku ajak en Hairol Fairus bersama buah hati yang shomel tu g beli hadiah besday party sepupu sepapat husband yang tak habis2 dengan party tu kan….
Nie aku aturkan yea besday party tu eksss ..........
10/4/2010 – besday kakak + Emily + cukur jambul amirah haziqah (ruma kak z Bandar Tun Razak)
11/4/2010- besday orked + anggun (mcD Damansara DamaI)
Hokeys kita sambung yang tadi….
Pastu aku ajak la husband g midvalley…
Sampai2 je kat midvalley, masuk JJ,
tapi macam takde yang menarik + tertariksss pun nak beli,,,
Jadi aku g la kat TOY Ur Rus….
belek2 punya balek akhirnya dapat juga barang yang sesuai kot untuk si orked + anggun….(Rahsia la hadiah tu surprise okesss…)
Untuk kakak + Emily umie da beli da time kat SOGO hari tu…
Cuma nak balut jea dengan kertas yang santekss….hhahhaha
Pas menangguk kat Toy ur Rus, husband ajak g beli present untuk ank dia yang tersayang ke 5 bulan tu….
Jadi mcm biasa kitaorang akan g MOTHERCARE…
Kat situ semuanya santek2 jea baju+mainan+stoller n anything la untuk baby2 nie…tapi harga2nya memg tak leh blah…sungguh berbaloi2 tau........................
Biasanya aku jengah kat situ cuz aku nak cari botol / putting si bam bam aku nie…
Tempat yang dituju bila masuk ke mothercare tu, husband akan belek putting anak dia tu…brand tommie tippeee…santek tau corak2nya colourfulllllll…..kebetulan ktorang g, ada corak baru,....untuk baby 6m+++ jadi babah haziq rembat la satu….ada sale 20% dari harga sebenar nya….
Lepas g mothercare,husband ajak balik…dia kata da penatla umie tawaf midvalley nie ….dengan nak bawa si bam2 nie lagi…cuz haziq tak nak dok kat stoller,jadi bawa beg kanggeroo haziq tu….
Jadi aku terpaksa akur la..huwaaaa
niat hati nak g tempat2 len lagi….takpela…nanti naik hantu sang suami aku tu lagi parah….
Jadi aku blah dari situ ler….
Sampai je kat keta, aku tanya kat husband "bole tak g TESCO cheras ???" dia jawab "bole, tapi g carefour jela..dekat sikit ruma kita"..aku pun jawab "Yela cik laling oi"….
Sampai carefour aku terus capai benda yang aku nak…
ambil susu si bambam,n pempers dia..pas tu bayo…
cian kat husband penat dia menuggu……………..jadi perlu pantas okeysss...
Balik ruma terus letak si haziq kat buaian sambil dodoikan dia dengan lagu2 zikir…n akhirnya dia zzzzz dengan lenanya:)
Pas si bambam tido……………….terus ambil baju2 yang perlu di iron untuk hari isnin nye..
cuz petang plak nak g damansara, sepupu husband kak zah + epol ajak lepak2 ruma diorang,,,
Da siap2 semua kemas2 baju n segala keperluan si bapa + anak nya..baru la si uminya boleh uat restkan badan….penat sebenarnya menjadi seorang ibu + isteri…cuz memg memerlukan mental yang kuat……….
Tapi everthing akan okey jika tengok anak + suami terchenta…ahakkkksss gediks nye………
Okey…kita sambung lagi ekssss…
Da nak mula keje nie……………………
Nanti kita sambung part kedua yea untuk hari bersama family berhujung minggu……
Layannnnnnnnnnnnnnnn….gambo2 nie....
*
*
*
*


haziq with mainan kesayangan die


En Hairol Fairus + Pn Syazana

umie + haziq
*pandai ye tengok camera*

papai shemua.....:)


No comments:

Post a Comment