DOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI BERDUA....

Daisypath Anniversary tickers

my sweet prince :)

CafeMom Tickers

Monday, April 19, 2010

masa dan tarikh tak sama time aku taip post nie~ TOLONG....

ishishish....
aku tak tau la kenapa time aku taip post nie
dia akan pamerkan time n date tak sama..
puas aku mengeledah nak cari setting time n date
tapi hampeh tak jumpa.....
tolong yea sesiapa yang tahu..
sudah buntu nie....
nak tanya budak ofis tapi diorang mcm tak tau...
jadi aku just nak tau jea cuz mcm pelik ...
tulis post hari nie,tapi bila di pamerkan dalam blog,semalam punya...wawawaw
tension tu....
apa2 aku harap semuanya akan OK...
k la da time keja...keja...keja... ti kena mrah dgn bosss..
ya ampun semua..:)
opppsss sat...
haziq???
ok je si bam bam umie tu..
sekarang da makin lasak...
tapi everthing ok cuz babah seorang yang prihatin..
jadi tugas umie menjadi senang & mudah..
bak kata wonderpet tu...
apa yang penting K.E.R.J.A.S.A.M.A....hehehehe
tunggu next post..manyak mau cite tapi tguuuuu suprise sikit:)
papai

1 comment:

  1. tolong yea pada sesiapa yang tau..umie da buntu sangat nie..plzzzz

    ReplyDelete