DOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI BERDUA....

Daisypath Anniversary tickers

my sweet prince :)

CafeMom Tickers

Sunday, March 28, 2010

Akhirnya aku Berjaya juga…….syukur sangat…
Berkat doaku + suamiku + sweet darling SYAHRUL HAZIQ…..
*
*
Harusku letakkan gambar2 yang memberiku sumber inspirasi dengan pembikinan blog yang tak seberapa canggih nie…. Ceh wah.. nie dia….




Dan akhirnya aku Berjaya menyiapkan blog yang aku idam2kan…sungguh bererti bagi diriku jika apa yang aku mahukan akhirnya dapat(dengan hasil tangan sendiri)…..tapi dalam masa yang sama aku takut…..takut sebab apa??? Mesti korang tertanya2 kan….aku takut blog aku terima tamparan yang hebat oleh insan2 yang tidak di ketahui…..

Buat pengetahuan korang juga…sebelum aku berblog2 nie..byk blog yang aku terjah…..memg banyak pada awal2nya menyatakan diorang kena serang dengan mahluk2 yang berhasrat baik hati sgt…(semestinya korang semua tahukan heheh)
Jadi perasaan takut semestinya menghantui aku sebelum aku membuat keputusan untuk berblog nie…..
Tapi apa2 pun aku mesti kuat sikit la…..

Ucapan terima kasih juga dengan pemilik-pemilik bolg seperti bi bawah nie , cuz blog2 korang la menjadi sumber inspirasi aku selama pembikinan blog aku nieh…terima kasih kepada teratak-teratak blog korang yea….

*
*
*
Http://huneyhubby.blogspot.com/
(THANKS MAMA QIESTINA)

Http://luvlysofea.blogspot.com/
(THANKS MUMMY SOFEA)

http://mamaelly.blogspot.com/
(THANKS MAMA ELLY)

+
+
+
DAN YANG LAIN-LAIN JUGAK…..

Thanks a lot kerana membenarkan aku terjah blog korang……….

Apa-apa pun bermula di sini cite tentang diriku + suamiku + anak-anak ku akan dihasilkan…….
Semua ini hanyala untuk tatapan seisi keluarga + teman-teman yang sudi menengok + terjah ke blog nie…

Wokey …ana perlu mengundur diri dulu…cuz,time da tamat nie..masa untuk melayan kerenah suami+ anak yang terchenta…..


Papai….salam sayang untuk semua


No comments:

Post a Comment