DOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI BERDUA....

Daisypath Anniversary tickers

my sweet prince :)

CafeMom Tickers

Monday, March 29, 2010

Masih belajar mengenai berbloging Nie....harap semua tak marah yea...maaf:)
huhuhu.....
*
*
*
aku masih lagi tercari2 idea uantuk aku blog aku nie....
masalah nya aku masih macam takut nak menaip perkataan demi perkataan nie...
aku takut sangat orang ketawa kan aku huwhuwaaaaa....
tuhan tolongla bagi semangat kat aku nie....
apa2 umie haziq mesti belajar dan belajar lagi..
tak rugi kalo kita nak belajar benda yang baik2 nie..
betul tak semua.....????
jangan no..no..no
tak mau mcm tu yea umie....
k la...
ada cite menarik tang hujung minggu aku bersama 2 hero malaysia aku neih...
huhuhuh..
tunggu yea....
harap2 memahami kelewatan umie yea....
papai shemua...

2 comments:

  1. blog best tau anna. tak salah mencuba kan? haziq dah bape bulan? salam kenal. tq komen kat blog nurul ye

    ReplyDelete
  2. thanks nurul cuz sudi terjah blog ana nie..hehehe memng best..tapi takut la nak tulis2, takut ayat meraban2 hehehe haziq nak masuk 6bulan..anak nurul lakss??

    ReplyDelete