DOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI BERDUA....

Daisypath Anniversary tickers

my sweet prince :)

CafeMom Tickers

Thursday, October 21, 2010

keja , masalah takkan selesai walaupun da di selesaikan..dugaan betul......

hari ni 22/10/10....
banyak keja yang tertunggak yang perlu aku settle kan....
bab keja len cer...bab masalah pun len cer....
aku tak tau la bila akan berakhir....
jika berakhir pon bila kita diambil nyawa olehNYA....
hidup perlu diteruskan walaupun kadang2 ada je benda yang terpaksa ditempuh...betul tak kawan2????
keja di pejabat jgn cerita la...memg sentiasa ada...
tapi tak la sesibuk mana..alhamdulilah boleh la aku hadapi...
 apa2 pun aku bersyukur tehadapNYA kerana masih lagi memberi aku kebahagian bersama keluarga....
aku yakin aku bahagia walaupun kadang2 ada je gado+suka+duka...
biasala tu asam garam kehidupan...takkan nak sentiasa bahagia jer....
aku bersyukur sgt2 kerana di kurniakan suami + anak yang memahami...
buat en husband terchenta..umie amat menyayangi abang.....umie bersyukur sgt dgn kehidupan sekarang...
lebih plak dgn kehadiran PUTERA kesayangan SYAHRUL HAZIQ.....
dan sekarang aku mengandungkan anak yang ke2....alhmdulilah..
semoga kesihatan ku bertambah baik....
buat mak enon2 di luar sana la..tak kira apa jua kamu..apa jua pangkat kamu..apa jua darjat kamu...
perlu di ingatkan....setiap orang tidak terlepas daripada melakukan kesalahan..
mungkin hari ni aku silap....dan aku mengaku...tapi esok lusa kita tak tau apa situasi kita...????
jangan la riak dgn pangkat dan perangai baik kamu...harus diingatkan...TUHAN nak menguji sekejap aje..silap2 jam tu jugak dibayar cash atau tertunggak,.........beringatla......
opppsss teremo lak....bukan ditujukan untuk sesiapa...tapi untuk diri ku jugakkkk....
k la...layan jer gambar yang banyak memberi inspirasi dalam kehidupan ku....
teme kasih lalingsss2 shemua.....
layansss yobbb~.........................

*
*
*
*

 tak mau shedih2 ye umie....
haziq sentiasa memberi sokongan pada umie....:)
luv u umie:)


k la ti ada time kita sambung lagi ekkk...
nak upload manyak2 gambar..
tapi sungguh2 kesian dgn broadband ni..
sgtla cipuuttt...so slow
ti gambar abg umie upload kemudian ye....
sholly lalingsss...........
lap uuu...:)


Nota: malam ni balik melaka..yahooooooooooooooooooo.....cepatla kul 5pm...harap mummy ain + momma mun tak hampehkan umie + haziq untuk join sklali.....kalo tak, tak mau geng:( ngeeeee


No comments:

Post a Comment